Total Pageviews

Wednesday, May 11, 2011

The Girl Who Carried The Devil

She walked in silence,
walked with rage,
she carried an angel in her heart,
and a demon in her head.
God held her hand,
and Lucifer led the way.
He was her lover,
and her fate,
he whispered in her ear,
his silver tongue teasing.
She hoped on every word,
every syllable.
As she reached the black gate,
Lucifer kissed her,
and God looked away.

1 comment:

  1. You're a writer? Crool shoes. Me, too (kinda, sorta). I know for a fact, however, you gotta whole lotta intelligence behind those two ears, girl; thus, I wanna give you my finite existence: to intrinsically value the Great Beyond which I’ve learned to appreciate, to visualize the fundamental reality of infinity is why I‘m here for a teeny-weeny amount of time. Looky here...

    Precisely why I had our ‘philanthropic + epiphany’ (=so much to give + vision): wanna see a perfectly cognizant, fully-spectacular, Son-ripened-Heaven?? … yet, I’m not sure if we're on the same page if you saw what I saw. Greetings, earthling. Because I was an actual NDE on the outskirts of the Great Beyond at 15 yet wasn’t allowed in, lemme share with you what I actually know Seventh-Heaven’s Big-Bang’s gonna be like: meet this advanced, bombastic, ex-mortal Upstairs for the most juvenile-lip-service, ultra-groovy, picturesque-paradox, pleasure-beyond-measure, Ultra-Yummy-Reality-Addiction in the Great Beyond for a BIG-ol, kick-some-ass, party-hardy, robust-N-risqué-passion you DO NOT wanna miss the sink-your-teeth-in-the-smmmokin’-hot-deal enveloping, engulfing our catch-22-excitotoxins. Cya soon, girl…